Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Jadłospis – szkoła

Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych

Szanowni Państwo,

w celu zapisania dziecko na obiady w roku szkolnym 2024/2025 należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Przedszkola aktualną umowę najpóźniej do godziny 14:00 dnia 05.09.2024 (rozpoczęcie wydawania obiadów w dniu 09.09.2024).

Dostarczenie umowy po tym terminie skutkuje wydaniem obiadu dopiero od drugiego dnia roboczego następującego po dniu dostarczenia umowy - umowy dostarczone w dniach 05.09.2024 (po godzinie 14:00) i 06.09.2024r. - obiady będą wydawane od dnia 10.09.2024 r.

Przypominamy, że w przypadku zalegania z opłatą za czerwiec 2024 r., pomimo terminowego dostarczenia umowy na żywienie dziecka w roku szkolnym 2024/2025, dziecko nie otrzyma posiłku do czasu zaksięgowania opłaty zadłużenia na koncie Przedszkola.

Wiadomości z prośbą o aktywację konta rodzica w serwisie iOpłaty zostaną wysłane drogą e-mailową najwcześniej 6 września po południu.

Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych


Jadłospis

poniedziałek :

barszcz ukraiński z ziemniakami, pierogi z serem i jogurtem, ananas, brzoskwinia, kompot 

alergeny: mleko, gluten, seler

wtorek :

zupa pieczarkowa z makaronem, ziemniaki, kotlet schabowy panierowany, marchew, z groszkiem, kompot wieloowocowy

alergeny: mleko, gluten, seler, jajka

środa :

rosół z makaronem i natką pietruszki, ziemniaki, pieczona porcja mięsa z kurczaka, warzywa rustykalne, kompot wieloowocowy

alergeny: mleko, gluten, seler

czwartek :

zupa jarzynowa z ziemniakami, ryż, filet z indyka w sosie koperkowym, surówka wiosenna, sok wieloowocowy

alergeny: mleko, gluten, seler

piątek :

krupnik z kaszy jęczmiennej z warzywami, ziemniaki, paluszki rybne, surówka z białej kapusty, kompot wieloowocowy 

alergeny: mleko, gluten, seler, ryba, jajka


Jadłospis może ulec zmianie.


Odpisy obiadów

Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w celu usprawnienia zgłaszania odpisów będzie można zgłaszać nieobecność dziecka również za pośrednictwem e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl Prosimy w tytule umieścić informację: „odpis/odwołanie obiadu”- wiadomość e-mail musi zostać dostarczona na naszą pocztę do godziny 9:00 w dniu, w którym dziecko będzie nieobecne. Brak informacji o nieobecności, lub informacja zgłoszona po godzinie 9:00, będą traktowane jak wykorzystany posiłek. Aktualizujemy również zasady dotyczące informowaniu o płatności można uzyskać ją telefonicznie: +48(42) 658-19-64 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, lub poprzez e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl od trzeciego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata.

Przedszkole Miejskie Nr 231