Jadłospis – szkoła
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych
Szanowni Państwo,
w celu zapisania dziecko na obiady w roku szkolnym 2024/2025 należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Przedszkola aktualną umowę najpóźniej do godziny 14:00 dnia 05.09.2024 (rozpoczęcie wydawania obiadów w dniu 09.09.2024).
Dostarczenie umowy po tym terminie skutkuje wydaniem obiadu dopiero od drugiego dnia roboczego następującego po dniu dostarczenia umowy - umowy dostarczone w dniach 05.09.2024 (po godzinie 14:00) i 06.09.2024r. - obiady będą wydawane od dnia 10.09.2024 r.
Przypominamy, że w przypadku zalegania z opłatą za czerwiec 2024 r., pomimo terminowego dostarczenia umowy na żywienie dziecka w roku szkolnym 2024/2025, dziecko nie otrzyma posiłku do czasu zaksięgowania opłaty zadłużenia na koncie Przedszkola.
Wiadomości z prośbą o aktywację konta rodzica w serwisie iOpłaty zostaną wysłane drogą e-mailową najwcześniej 6 września po południu.
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych [.pdf, 158.26 kB]
Jadłospis
poniedziałek 09.06.2025 r.:
zupa kalafiorowa z ziemniakami, naleśniki z serem i czekoladą, surówka z marchewki, kompot wieloowocowy
wtorek 10.06.2025 r.:
zupa fasolowa z ziemniakami, makaron świderki, gulasz wieprzowy z warzywami, surówka z selera, kompot z rabarbaru
środa 11.06.2025 r.:
barszcz biały z ziemniakami, filet z kurczaka w sosie słodko kwaśnym, ogórek zielony, kompot wieloowocowy
czwartek 12.06.2025 r.:
zupa dyniowa z groszkiem ptysiowym, ziemniaki z koperkiem, kotlet schabowy panierowany, surówka z młodej kapusty, sok
piątek 13.06.2025 r.:
krupnik z kaszy jaglane z warzywami, ziemniaki, kotlet rybny, surówka z kiszone kapusty, kompot wieloowocowy
Jadłospis może ulec zmianie.
Odpisy obiadów
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w celu usprawnienia zgłaszania odpisów będzie można zgłaszać nieobecność dziecka również za pośrednictwem e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl Prosimy w tytule umieścić informację: „odpis/odwołanie obiadu”- wiadomość e-mail musi zostać dostarczona na naszą pocztę do godziny 9:00 w dniu, w którym dziecko będzie nieobecne. Brak informacji o nieobecności, lub informacja zgłoszona po godzinie 9:00, będą traktowane jak wykorzystany posiłek. Aktualizujemy również zasady dotyczące informowaniu o płatności można uzyskać ją telefonicznie: +48(42) 658-19-64 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, lub poprzez e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl od trzeciego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata.
Przedszkole Miejskie Nr 231