Jadłospis – szkoła
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych
Szanowni Państwo,
w celu zapisania dziecko na obiady w roku szkolnym 2024/2025 należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Przedszkola aktualną umowę najpóźniej do godziny 14:00 dnia 05.09.2024 (rozpoczęcie wydawania obiadów w dniu 09.09.2024).
Dostarczenie umowy po tym terminie skutkuje wydaniem obiadu dopiero od drugiego dnia roboczego następującego po dniu dostarczenia umowy - umowy dostarczone w dniach 05.09.2024 (po godzinie 14:00) i 06.09.2024r. - obiady będą wydawane od dnia 10.09.2024 r.
Przypominamy, że w przypadku zalegania z opłatą za czerwiec 2024 r., pomimo terminowego dostarczenia umowy na żywienie dziecka w roku szkolnym 2024/2025, dziecko nie otrzyma posiłku do czasu zaksięgowania opłaty zadłużenia na koncie Przedszkola.
Wiadomości z prośbą o aktywację konta rodzica w serwisie iOpłaty zostaną wysłane drogą e-mailową najwcześniej 6 września po południu.
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych
Jadłospis
poniedziałek :
barszcz ukraiński z ziemniakami, pierogi z serem i jogurtem, ananas, brzoskwinia, kompot
alergeny: mleko, gluten, seler
wtorek :
zupa pieczarkowa z makaronem, ziemniaki, kotlet schabowy panierowany, marchew, z groszkiem, kompot wieloowocowy
alergeny: mleko, gluten, seler, jajka
środa :
rosół z makaronem i natką pietruszki, ziemniaki, pieczona porcja mięsa z kurczaka, warzywa rustykalne, kompot wieloowocowy
alergeny: mleko, gluten, seler
czwartek :
zupa jarzynowa z ziemniakami, ryż, filet z indyka w sosie koperkowym, surówka wiosenna, sok wieloowocowy
alergeny: mleko, gluten, seler
piątek :
krupnik z kaszy jęczmiennej z warzywami, ziemniaki, paluszki rybne, surówka z białej kapusty, kompot wieloowocowy
alergeny: mleko, gluten, seler, ryba, jajka
Jadłospis może ulec zmianie.
Odpisy obiadów
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w celu usprawnienia zgłaszania odpisów będzie można zgłaszać nieobecność dziecka również za pośrednictwem e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl Prosimy w tytule umieścić informację: „odpis/odwołanie obiadu”- wiadomość e-mail musi zostać dostarczona na naszą pocztę do godziny 9:00 w dniu, w którym dziecko będzie nieobecne. Brak informacji o nieobecności, lub informacja zgłoszona po godzinie 9:00, będą traktowane jak wykorzystany posiłek. Aktualizujemy również zasady dotyczące informowaniu o płatności można uzyskać ją telefonicznie: +48(42) 658-19-64 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, lub poprzez e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl od trzeciego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata.
Przedszkole Miejskie Nr 231