Jadłospis – szkoła
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych
Szanowni Państwo,
w celu zapisania dziecko na obiady w roku szkolnym 2024/2025 należy wydrukować, wypełnić i dostarczyć do Przedszkola aktualną umowę najpóźniej do godziny 14:00 dnia 05.09.2024 (rozpoczęcie wydawania obiadów w dniu 09.09.2024).
Dostarczenie umowy po tym terminie skutkuje wydaniem obiadu dopiero od drugiego dnia roboczego następującego po dniu dostarczenia umowy - umowy dostarczone w dniach 05.09.2024 (po godzinie 14:00) i 06.09.2024r. - obiady będą wydawane od dnia 10.09.2024 r.
Przypominamy, że w przypadku zalegania z opłatą za czerwiec 2024 r., pomimo terminowego dostarczenia umowy na żywienie dziecka w roku szkolnym 2024/2025, dziecko nie otrzyma posiłku do czasu zaksięgowania opłaty zadłużenia na koncie Przedszkola.
Wiadomości z prośbą o aktywację konta rodzica w serwisie iOpłaty zostaną wysłane drogą e-mailową najwcześniej 6 września po południu.
Informacja dotycząca zasad korzystania z obiadów szkolnych [.pdf, 158.26 kB]
Jadłospis
poniedziałek 20.01.2025 r.:
zupa szczawiowa z ryżem, cepeliny z mięsem, ogórek konserwowy, kompot wieloowocowy
wtorek 21.01.2025 r.:
zupa pomidorowa z makaronem, ziemniaki, kotlet mielony, marchewka z groszkiem, kompot wieloowocowy
środa 22.01.2025 r.:
grochówka z ziemniakami, kasza pęczak, gulasz wieprzowy z warzywami, surówka z kapusty pekińskiej z marchewką i jabłkiem, kompot wieloowocowy
czwartek 23.01.2025 r.:
zupa dyniowa z zacierką, ziemniaki, polędwiczki panierowane, fasolka zielona, sok
piątek 24.01.2025 r.:
krupnik z kaszy jaglanej z warzywami, ziemniaki, paluszki rybne, surówka z kiszonej kapusty, kompot wieloowocowy
Jadłospis może ulec zmianie.
Odpisy obiadów
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że w celu usprawnienia zgłaszania odpisów będzie można zgłaszać nieobecność dziecka również za pośrednictwem e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl Prosimy w tytule umieścić informację: „odpis/odwołanie obiadu”- wiadomość e-mail musi zostać dostarczona na naszą pocztę do godziny 9:00 w dniu, w którym dziecko będzie nieobecne. Brak informacji o nieobecności, lub informacja zgłoszona po godzinie 9:00, będą traktowane jak wykorzystany posiłek. Aktualizujemy również zasady dotyczące informowaniu o płatności można uzyskać ją telefonicznie: +48(42) 658-19-64 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, lub poprzez e-mail: obiady.szkolne@pm231.elodz.edu.pl od trzeciego dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy opłata.
Przedszkole Miejskie Nr 231